TIEDOTE: KAUPIN LIIKENNEJÄRJESTELYT MUUTTUVAT

Pääsiäisen jälkeen seuraavalla viikolla otetaan poikkeukselliset liikennejärjestelyt käyttöön Kaupissa. Alueella ajoa rajoitetaan rajusti. Vanhan huoltorakennuksen muuntajan kohdille tulee ajoneuvolla ajo kielletty merkit ja vanhan huoltorakennuksen edestä kaksi rakennuksen puoleista riviä varataan pesisstadionin isoille elementtikuljetuksille.

Tämä tarkoittaa, että vanhan huoltorakennuksen parkkipaikalle ei ole kyyditsijöillä asiaa. Tai paremminkin, että urheilupuiston alueelle ei tulla ollenkaan autolla. Ajoväylä urheilupuiston alueella Kuntokadulta alkaen on pidettävä vapaana elementtikuljetuksille. Huomioidaan myös, että  Kauppi Sport Centerin parkkialue on heidän asiakkaita varten.

Junioreita kuljettavat vanhemmat voivat esimerkiksi pudottaa junnut kyydistä Arvo Ylpön kadulle ja ajavat sieltä läpi pois Kaupin alueelta. Peleihin saapuvat katsojat jättävät autonsa parkkihalliin tai tulevat julkisilla.

Ajoneuvolla ajo kielletty merkkeihin tulee lisäkilpi tonteille ajo sallittu. Tonteille ajolla tarkoitetaan valmentajia, huoltajia, ja jojoja sekä tuomareita. Pysäköintiin vanhan parkkipaikalle jää kenttien puolelle vain yks rivi, noin 10-12 paikkaa. Niillä mainittujen on solidaarisesti pärjättävä. Siinä kentän puoleisessa reunassa on samalla myös kaikkien vierasjoukkueiden busseille jättö- ja noutopaikka, kolmen minuutin pysähdyksellä. Jätön/noudon jälkeen bussit saavat kääntyä elementtikuljetuksille varatun parkkipaikan puolen kautta pois.

Uuden puolen parkkipaikka tulee hyvin täyteen rakennustyömaan autoista. Eli sielläkään ei juuri paikkoja ole. Pesisstadionia tullaan tekemään kahdessa vuorossa läpi viikon, niin siellä on myös iltaisin rakentajien autoja.

Vanhan puolen pukuhuoneista kulku kentille menee suojatien kautta, käytävän ovesta oikealle. Peleihin, missä pelaajille halutaan erillinen käytävä, voidaan mellakoilla tehdä kuja vanhalle kohtaa noin suurin piirtein. Tuomme siihen lisää mellakoita.  Rakennustyömaan tien ylityskohtaan liikenteenohjaus peleissä.

Poikkeusaikaa kestää kesäkuun loppuun. Että homma saadaan toimimaan, niin kaikkien on toimittava tämän ohjeen mukaan. Ei omia tulkintoja! Tiedottakaa siis hyvin seuranne kaikki väki, vanhemmat ja katsojat.

Jousiammunta on jousiampujien käytössä.

Kun nurmikenttä aikaan aukeaa, niin kaikki kulku kentälle tapahtuu ykköskentän kautta.

Naisten Kansallinen Liiga -ja miesten Kakkosen joukkueet saavat peleissä pysäköidä kuusi ottelutapahtuman järjestäjän henkilöautoa vanhan huoltorakennuksen edustan hiekalle, kun siinä on pysäköinnin ohjaus. Tämä alue on käytössä siis vain peleissä!